Garanti

Garantireparationer: (Leverandørgaranti)

Når en reparation, der er inden for garantiperioden, er efterset af en tekniker, og grunden til fejlen er konstateret, er det årsagen for fejlens opstående der er afgørende for, om reparationen er omfattet af garanti.

Bemærk venligst at håndteringen af reparationer der er dækket af garanti, ikke er ens for Sony, Panasonic og JVC på NBS værksted, Se under fabrikatets fane.

 

Reparationsgaranti: (NBS garanti)

En reparationsgaranti skal forstås således, at det kun er den/de udbedrede fejl, samt de reservedele der er udskiftet i denne forbindelse, som er indbefattet. Såfremt der efterfølgende måtte opstå nye fejl eller skader, er disse ikke omfattet af en reparationsgaranti.

 

Indlevering af garantireparationer:

Indlevering kan efter telefonisk aftale ske personligt, eller indsendes via fragt. Det er vigtigt der er vedlagt en detaljeret fejlbeskrivelse og returnerings adresse.

Forudsat der ikke er reservedele der er i restordre hos leverandøren, eller tale om en periodisk fejl, vil der normalt være en 1 uges leveringstid på reparationer.

Vi anbefaler, at se under NBS sidefane for produktet, for at sikre en smidig arbejdsgang i forhold til den korrekte dokumentation for viderebehandlingen af garantien.